Benvinguts/des! Nosaltres som la Berta Escoda, la Mireia Estivill, l'Ariadna Beltrán, la Cristina Garcia i la Laia Figuerola. Estudiem 1r del grau d'Educació Primaria i Infantil a la URV.

Si ets curiós amb el món que t'envolta, aquest serà el teu blog.

Traductor

English plantillas curriculums vitae French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

lunes, 7 de noviembre de 2011

Steve Jobs, un personatge curiós!

Hola a tots curiosos i curioses!



Com tots ja sabeu, fa poc temps va morir el famós Steve Jobs, el cofundador de la companyia Apple i un important empresari dins el camp de la informàtica.

Si em decidit parla d'ell en el nostre blog és perquè el considerem una persona molt curiosa. Jobs fou un important "inventor" dins el sector informàtic i va plantejar i crear molts models i sistemes nous de funcionament dels aparells que utlitzem habitualment com els mòbils, els ordinadors, els aparells de reproducció...
Jobs, a part de pel fet de tenir un gran coneixement de la informàtica i saber investigar i cercar, creiem que va ser gràcies a la seva curiositat que es va veure empés a realitzar aquests canvis i realitzar aquestes innovacions que va aportar.

Jobs però, no va ser només important pels seus avanços dins la informàtica sinò que també destacar per les seves idees i la manera d'expressar-les. A continuació us deixo un seguit de frases que va dir Jobs, algunes sobre Apple i altre sobre la vida en general, que espero que et facin reflexionar i compendre una mica millor el que creia aquest important home:


"A veces cuando innovas, cometes errores. Es mejor admitirlos rápidamente, y seguir adelante apostando por tus otras innovaciones".
"Ser el hombre más rico en el cementerio no me importa... Ir a la cama por la noche diciendo que hemos hecho algo maravilloso... ESO es lo que me importa".
"Quiero poner un 'ding' en el universo"
"Tenía un valor de un millón de dólares cuando tenía 23, y sobre diez millones cuando tenía 24, y sobre cien millones cuando tenía 25, y nunca fue importante porque nunca lo hice por dinero".
"Mi trabajo no es caer bien a la gente. Mi trabajo es hacerles mejores".
"Hemos hecho que los botones luzcan tan bien en la pantalla que querrás lamerlos"
"Click. Boom. ¡Asombroso!"
"Puedes preguntarle a los clientes qué es lo que quieren y después intentar dárselo. Para cuando lo tengas construído, ellos querrán algo nuevo"
"El diseño no es sólo cómo se ve o cómo se siente. El Diseño es cómo funciona".
"¿Por qué enrolarse en la armada cuando puedes ser un pirata?"
"La innovación distingue entre un líder y un seguidor"
"Quiero decir, algunos dicen, 'Oh, Dios, si Jobs fuera atropellado por un autobús, Apple estaría en problemas'. Y, sabes qué, creo que no sería una fiesta, pero hay gente realmente capaz en Apple"
"Mi trabajo es hacer que todo el equipo ejecutivo sean tan buenos que valgan como sucesores"
"No se trata de cultura pop, y no se trata de engañar a la gente, y no se trata de convencer a nadie de que ellos quieren algo que no quieren"
"No tenemos la oportunidad de hacer muchas cosas, por lo que cada cosa que hagamos debe ser excelente. Porque esta es nuestra vida".
"La vida es corta y luego muerte, ¿lo sabías?"
"Soy la única persona que conozco que ha perdido un cuarto de billón de dólares en un año... Es algo que fortalece el carácter".
"Estoy tan orgulloso de lo que no hacemos como de lo que hacemos"
"La calidad es más importante que la cantidad. Un 'home run' es mucho mejor que dos dobles".
"Es realmente difícil diseñar productos con grupos de gente. Muchas veces, la gente no sabe lo que quiere hasta que se lo enseñas".
"Es raro que veas a un artista en sus 30 o 40 ser capaz de contribuir realmente con algo asombroso".
"¿Quieres perder el resto de tu vida vendiendo agua edulcorada o quieres una oportunidad para cambiar el mundo?".
"No es dejéis atrapar por el dogma que es vivir según los resultados del pensamiento de otros. No dejéis que el ruido de las opiniones de los demás ahogue vuestra propia voz interior, y lo más importante, tened el coraje de seguir a vuestro corazón y vuestra intuición, de algún modo ellos ya saben lo que tú realmente quieres ser..."
"Tu tiempo en la tierra es limitado. No vivas la vida de otro. Vive según tu propia visión".

Per acabar us deixo amb un discurs que va fer Steve Jobs per la graduació de la Universitat de Stanford on parla sobre tres experiències pròpies d'ell que et fan reflexionar i on es plasma la força d'aquest home a l'hora de plantar cara a les adversitats:


Per si voleu conèixer més coses d'ell i de la seva vida podeu llegir el llibre "El camino de Steve Jobs", escrit per Jay Elliot.

I, ja sabeu, si realment sou curiosós no us limiteu i deixeu fer a la vostra curiositat, ja que mai saps fins a on et pot porta aquesta!

2 comentarios:

  1. Steve Jobs és probablement el millor exemple de fins on ens pot portar explotar la nostra curiositat al màxim. Mai va deixar d'idear coses innovadores, fins i tot després de la seva defunció seguim gaudint de la seva creativitat.
    Felicitats per aquest tan bon post!

    ResponderEliminar
  2. Alba, estem d'acord amb tu! És un magnífic exemple de personatge curiós.
    Va ser una persona entregada a l'evolució, a les novetats i a la investigació de com aquestes ens podien fer la vida més fàcil!

    Gràcies pel teu comentari i segueix sent curiosa!

    ResponderEliminar